איך בוחרים חברת ניקיון משרדים?

ענף הניקיון בישראל הוא אחד מהענפים הגדולים במשק. חברות ניקיון רבות נותנות שירותים שונים של ניקיון, מניקיון משרדים ועד ניקיון בתים, ניקון חדש מדרגות ואחזקת מבנים. מדובר בענף תחרותי ביותר בו אינספור חברות מתחרות זו בזו. הנה כמה טיפים חשובים בנושא:

כיצד נבחר חברת ניקיון משרדים?

ראשית נרצה חברה אשר לה ניסיון רב בתחום הניקיון. כל חברה עשויה לומר שיש לה ניסיון רב בתחום הניקיון, לכן חשוב לבדוק שיש ניסיון מוכח. בנוסף, ישנן חברות ניקיון רבות שמתמחות בניקיון של סוג מבנה זה או אחר אך לא ניקיון משרדים.

חשוב לוודא כי לאותה חברה יש ניסיון מוכח בתחום ניקיון משרדים באופן ספציפי. בנוסף, הרי ברור שהמנקים של החברה יכולים להיות אנשים שהתחילו לעבוד אתמול. זה שלחברה יש ניסיון רב בתחום, אין זה אומר שהמנקה הספציפי אשר יגיע לנקות הוא בעל ניסיון בתחום. אף זאת יש לוודא לפני שמתחילים את הניקיון.

בנוסף, כדי לבחור חברת ניקיון טובה, אפשר לבדוק בין אנשי עסקים וקולגות על חברות ניקיון שהם מכירים או שהם מעסיקים. כמובן, שזו האפשרות הטוב ביותר, כיון שאז מקבלים המלצות ולא צריך לשבור את הראש או להתנסות ולהתאכזב עד שמקבלים את החברה שבאמת טובה. אם כך, המלצות מאנשי עסקים קולגות, זו האפשרות הטובה ביותר כדי לבחור חברת ניקיון משרדים טובה.

תיאום ציפיות – שאלות חשובות

אחד הדברים החשובים, כאשר בוחרים חברת ניקיון הוא תיאום ציפיות. כאשר שואלים את בעלי החברה על סוגי הניקיון שהם עושים, חשוב לשאול את כל השאלות האפשריות. ככל ששואלים יותר שאלות, כך, אפשר לעשות בחירה חכמה יותר של חברת ניקיון משרדים.

שנית, ככל ששואלים יותר שאלות, אפשר להימנע מתקלים אחר כך ואי הבנות אלו ואחרות. לכן, חשוב לשאול איזה סוג של ניקיון הם עושים, כמה עובדים הם מביאים לגודל זה או אחר של משרדים, מה העלות של הניקיון והאם העלות היא לפי שעה או גלובלית.

שאלות נוספות שחשובות, זה באיזה צורה מנקים. כן, גם לאלו שלא הכי מבינים בניקיון, יש דברים בסיסים שחשוב לדעת. לפעמים יש מנקים שמחפפים, ש'שוטפים' רצפה רק עם סמרטוט. אם יש פרקט, צריך שה ניקיון יעשה בדרך מאוד מסוימת כדי לא לפגום בפרקט.

במידה ויש שטיחים, או רצפה משטיח, אזי חשוב שיהיה שואב אבק. יש לתאם את כל הפרטים האלו מראש, לבדוק אותם ולשאול עליהם. התשובות לשאלות אלו, יתנו את המידע לגבי רמת המקצועיות והניסיון שיש לחברה וכן, יאפשרו תיאום ציפיות להמשך עבודה.

שאלות נוספות שחשובות הם, כל כמה זמן יהיה הניקיון. האם מדובר בניקיון יומי. במידה והניקיון הוא יומי, אז מתי הוא יהיה. האם בסוף היום או בבוקר, טרם הגעת העובדים למשרד. במידה ומדובר בניקיון שבועי, מה יכלול הניקיון השבועי. האם יש דברים שייעשו רק פעם בחודש, אם כן, מהם. שאלות נוספות שחשובות, זה מי מספק את חומרי הניקוי והאם חברת הניקיון מספקת אותם.

חשוב לשאול האם יש דברים מעבר לניקיון עצמו שהחברה מספקת, כמו אחזקת מבנים, מפיצי ריח וכדומה. ישנן חברות אשר יבואו, ינקו ולא יהיה אכפת להם מעבר לכך. באם יגיעו תלונות אחר כך, הם יטענו, לא אמרתם. לכן, חשובות שאלות אלו.

חברות ניקיון רבות, בעלות ניסיון ורמת מקצועיות גבוהות, יש ניסיון באחזקת מבנים באופן כללי ויתנו שירות כולל, מעבר לעבודת הניקיון עצמה. חברות ניקיון מנסות ידעו כיצד לשמר ולתחזק את המשרד, את צורתו, ניקיונו ועוד.

 

פורסם בקטגוריה שירותים לעסקים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.