שיווק עסק חדש

שיווק עסק חדש

זה בהחלט מאתגר להקים עסק חדש, ובטח ובטח לגרום לו להצליח ולשגשג. אך זכרו שגם המוצר המוצלח ביותר לא יצליח למכור ללא שיווק. עליכם לגרום לאנשים לדעת על המוצר שלכם ולגרום להם להבין מדוע עליהם לרכוש אותו.

אז איך ניתן למצב את החברה במקום טוב כבר מההתחלה? להלן כמה טיפים:

1.       דע לאן אתה הולך

מחקר מקיף הוא תנאי מקדים לשיווק של עסק חדש. אספו ונתחו כל פיסת אינפורמציה שיכולה לתרום להבנתכם את השוק. ניתן להשיג מידע שיווקי גם בדרכים שאינן יקרות יחסית כגון ביצוע סקרים בהיקף קטן ועריכת קבוצות מיקוד. כמו כן, את רוב הנתונים המשניים, כגון: סטטיסטיקות, מחקרים דמוגרפיים, נתונים כלכליים (מיקרו ומאקרו) וכו', ניתן למצוא בקלות בספריות או באינטרנט. המידע שעליכם להבין ולנתח צריך לכלול את גודל השוק, מגמות השוק, קצב הגדילה שלו והתחרותיות שלו.

2.      מצא את הנישה שלך

מציאת נישת שוק יכולה להוות יתרון משמעותי להישרדותו של עסק חדש. מיקוד נקודתי מדוייק בפלח השוק ממקסם את האפקטיביות של תכנית השיווק שלכם. לעתים כדאי אף לזהות נישה שונה לכל קבוצת מוצרים ולמקד את המאמצים השיווקיים בה.

3.      בדוק אם השוק גדול מספיק

גם אם מצאתם נישה להתמקד בה ואתם בטוחים כי אחוז גדול מהאנשים בה יצרכו את המוצרים שלכם, אם נישה זו לא גדולה מספיק היא לא תתמוך בחברה שלכם ויהיה לכם קשה לשרוד. בדקו היטב שאתם לא מתמקדים בפלח שוק קטן מדי.

4.      השיקו אתר אינטרנט

אתר אינטרנט המעוצב היטב וידידותי למתשמש מאפשר ללקוחות שלכם גישה למידע על השירותים והמוצרים שלכם בכל רגע נתון. זה לא מספיק כמובן רק לבנות אתר אינטרנט, עליכם לדאוג לכך שאנשים יכירו אותו ויגיעו אליו. השקיעו בפרסום וקידום האתר ודאגו שתמיד יהיה מעודכן ויכיל את כל המידע השיווקי שאתם רוצים לכלול בו. כמו כן, שימו לב שפרטי יצירת הקשר עמכם מוצגים באתר בצורה ברורה. מומלץ לאפשר ללקוחות ליצור עמכם קשר דרך האתר עצמו, ואם יש אפשרות – לבצע גם את העסקאות און-ליין. אנשים רבים מעדיפים לבצע כך קניות ולחסוך לא מעט זמן.

פורסם בקטגוריה שיווק ומכירות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.