טיפים לשיווק בפייסבוק

על מה כדאי לשים דגש כשפותחים דף פייסבוק עסקי

 פתחתם חשבון פרטי בפייסבוק ומידי פעם כתבתם פוסט על העסק שלכם, אבל הבנתם שזה לא מספיק ואם אתם רוצים ליצור עניין ושיחה סביב העסק שלכם ולהגדיל פעילות אתם צריכים גם דף פייסבוק לעסק. הבנתם מחברים שחשוב להגדיל את כמות האוהדים והלייקים וגם להגדיל את כמות המבקרים בעמוד הפייסבוק העסקי, אבל בשבילכם זה כמו סינית. אתם לא מבינים מה עושים עם זה, מה המשמעות של שיווק בפייסבוק או קידום עסק בפייסבוק.

טיפים לשיווק בפייסבוק

  1. עיצוב דף עסקי בפייסבוק – עיצוב, גרפיקה וצבע נכונים יכולים לעשות את ההבדל בין עמוד עסקי רגיל בפייסבוק לבין עמוד עסקי, שיראה כמו דף מעוצב מתוך אתר. עיצוב נכון וטוב יכול להביא יותר אוהדים לדף הפייסבוק העסקי.
  2. תמונת נושא – שווה יותר מאלף מילים. זו לא קלישאה. כשמחליטים על פתיחת דף עסק בפייסבוק, באחד השלבים מתבקשים להכניס תמונת נושא. לפעמים אין לנו תמונה מתאימה או שזה נראה לנו מיותר, אז אנחנו מדלגים על שלב זה, אבל תמונת הנושא יכולה להעביר בלי מילים או עם מינימום מילים את המסר העיקרי של העסק שלכם. לפעמים אין זמן או חשק לקרוא טקסט, אבל תמונה עושה את כל העבודה. התמונה חייבת להיות איכותית ובמידות הנכונות.
  3. תמונת פרופיל – אם לעסק שלכם יש לוגו, תשימו אותו בתמונת הפרופיל ואם לא – אז תשימו תמונה שלכם, תמונת פנים בלבד איכותית וברורה, על רקע בהיר ובלי משקפי שמש.
  4. שם העמוד  – שם העמוד חייב להיות תואם לשם העסק, כדי שיהיה קל לאתר אותו בפייסבוק, אבל אם קהל היעד ישראלי, רצוי שהשם יהיה בעברית.
  5. תיאור ופרטים – חושבים על קידום עסקים בפייסבוק ? אל תשכחו לתת פרטים על העסק : כתובת, טלפן, אתר אינטרנט, מייל ותיאור קצר על מהות העסק, רצוי בשילוב ביטוי ידוע מתחום העיסוק שלכם.
  6. תוכן – ניהול דף עסקי בפייסבוק מחייב פעילות תמידית בדף, כלומר הכנסת תוכן לדף באופן שוטף. חשוב לא להעמיס בתכנים, אבל שיהיו לפחות 3 פוסטים שונים במהלך השבוע. גם אם יצאתם לחופשה, תוכלו לתזמן סטטוסים מראש והאוהדים / לקוחות לא ירגישו בחסרונכם.
  7. הזמנת אוהדים לדף – רק אחרי שיש לכם מספר פוסטים תזמינו אנשים וחברים להצטרף לדף. שיהיה להם מעניין ושימושי. אם יעניין אותם, הם יזמינו חברים שלהם להצטרף לדף.
  8. חיבור בין חשבון פרטי לדף עסקי – תקשרו את החשבונות. רוצים לקדם את העסק בפייסבוק ? לאנשים קל להתחבר ולהזדהות עם פרצוף של אדם ולא עם לוגו של עסק.
  9. הגדרות פרטיות – יש לכם דף עסק בפייסבוק ? הגדרת הפרטיות שלכם צריכה להיות ציבורית, כי אתם רוצים להחשף לציבור גדול של אנשים.

10. הקשיבו לאוהדים – האוהדים שלכם הם הקהל שלכם ולכן חשוב לשאול את דעתם. מה חשוב להם לדעת, אילו מבצעים מעניינים אותם. לקוח מרוצה הוא לקוח שהקשיבו לו. פתיחת דף עסק בפייסבוק לא מספיקה, אבל ניהול נכון של הדף יניב לכם הגדלת מכירות. חשוב לפחות פעם ביום לקרוא את תגובות האוהדים ולהשיב עליהן, אחרת האוהדים ינטשו אתכם, כי ירגישו שלא הקשיבו להם.

11. פרסום ממספר סוגים של תוכן – תוכן הוא אחד האמצעים לקידום אתרים בפייסבוק, אבל האוהדים שלכם יעדיפו גיוון במקורות התוכן וישמחו לראות קישורים, שהם לא רק מהעסק שלכם.

12. עמוד עסקי בפייסבוק – השתמשו בכלים השונים שמציע פייסבוק לעמוד עסקי : פרסום בפייסבוק, שימוש באנליטיקס, שימוש בגרפים, קמפיינים, הוספת לשוניות וטאבים. כל הכלים האלה יעזרו לעסק שלכם לזנק.

13. הצטרפו לדפי אוהדים אחרים מהתחום – אוהדים פוטנציאליים וגם אוהדים קיימים נמצאים גם בדפים של המתחרים. רוצים להכיר אותם מקרוב ולדעת מה מעניין אותם ? הצטרפו לקבוצות מהתחום, תשתתפו בשיחות ענייניות ואולי כשיכירו אתכם מקרוב ויעריכו את המקצועיות שלכם, יצטרפו אליכם לדף העסקי.

 

פורסם בקטגוריה שיווק ומכירות, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.