פרסום בגוגל – קידום ממומן לעסקים

ניהול עסקי לצמיחה

פירסום בגוגל  הוא קידום שמסגרתו עסקים משלמים לגוגל על מנת להופיע בתוצאות החיפוש במקומות שיועדו לכך, מעין "סלוטים" (או שומרי מקום) המיועדים אך ורק לקידום מהסוג הזה.

היתרון הגדול עבור בעל העסק המפרסם בגוגל הוא שהתוצאות  הן מיידיות : לא צריך לחכות שבועות וחודשים עד שהמודעה מופיעה בתוצאות החיפוש, ובעזרת תקציב הפרסום הנכון, ניתן להתחיל לראות את המודעה כבר לאחר שהיא מאושרת בפעם הראשונה. כמו כן, באמצעות תוספות שונות למודעה, אפשר להפנות את הלקוח לסניף הקרוב אליו פיזית (אם הגלישה נעשית דרך הסלולר) או לספק לו מספר טלפון אליו יוכל להתקשר.

לעיתים קרובות התוצאות הממומנות בולטות יותר מן התוצאות האחרות בעמוד, וזאת הודות להדגשות שונות ושינויים של גוגל. למעשה, עסק שלא משתמש גם בפרסום ממומן בגוגל, עשוי לאבד חלק מקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. מעבר לכך, המודעות מופיעות גם ב – "רשת השותפים של גוגל", אתרים שמרוויחים כסף מפרסומות.

בכל אופן, העובדה שהמודעה מוצגת רק כאשר הגולש מחפש מידע רלוונטי אודותיה או גולש באתר הקשור לתחום הנושאי שלה, הופכת את קהל היעד הצופה במודעות לממוקד מאוד.

פרסום בגוגל לעסקים - מודעות בדף תוצאות החיפושים

יתרון חשוב נוסף הוא שכל המודעות של אותו בעל עסק שעושה פרסום בגוגל צוברות וותק וניסיון ביחד. כלומר, אם למודעה מסוימת יש ביצועים טובים ולוחצים עליה הרבה , לא רק שהמחיר אותו משלמים יורד, אלא שגם המודעות החדשות שמוסיפים לחשבון, נהנות מן המוניטין של המודעות  הישנות יותר.

פרסום בגוגל – לעסקים גדולים וקטנים כאחד

הפרסום בגוגל מיועד הן לעסקים קטנים והן לעסקים גדולים, כאשר לכל סוג עסק יש תוכנית שמתאימה לו. בעלי עסקים קטנים יכולים להיעזר בסוכנויות פרסום קטנות או לנהל מסע פרסום אוטומטי באמצעות הכלים של גוגל. לכל שותף שהוסמך על ידי גוגל יש תו תקן משלו ואי אפשר לטעות בו. לגוגל יש גם מאגר מקומי ובין לאומי של שותפים אשר עובדים איתה ונמצאים במאגר מקוון און ליין. עבור כל שותף מצוינים סוגי  התעשיות שהוא מתמחה בהם והתקציב המינימאלי הנדרש לשם עבודה עימו.

פירסום בגוגל - תכניות לעסקים גדולים וקטנים

ישנן גם מדינות מסוימות בהן גוגל מציעה תוכניות נוספות לעסקים קטנים כמו לדוגמה תוכנית Adwords Express במדינות מסוימות בארה"ב. אמנם לא כל התוכניות הללו זמינות בארץ, אך מוטב להמשיך ולעקוב אילו תוכניות נפתחות גם בישראל, זאת דרך הבלוג הרשמי של Adwords  בארץ

לסיכום,מימון פרסום בגוגל היא עוד דרך בה ניתנת חשיפה מרובה לעסק באינטרנט באופן הדרגתי ומבלי להשקיע תקציבי פרסום גדולים בבת אחת, כך שזו שיטה המתאימה כמעט לכל עסק קיים.

פורסם בקטגוריה שיווק ומכירות. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.