שבעה כללים להצלחת העסק

ניהול עסק

כל יום קמים עשרות עסקים חדשים. חלקם יצליחו, אך חלק לא מבוטל מהם ייכשל ויסגר עוד בתום השנה הראשונה. ומה עם העסק שלך? הנה כמה כללים מרכזיים שמהווים את המפתח להצלחה.

1.      שתפו פעולה בכל הזדמנות –

רעיון נפלא שיושב לבדו במשרד המאולתר שהיקמת בחדר הנוסף בבית בהחלט לא יביא לפריצת הדרך המיוחלת. יש צורך בשיתוף פעולה כדי להוציא את הרעיונות לאור. או, כמאמר המומחים: "תנו לרעיונות לעשות סקס אחד עם השני".

2.      האמינו בעצמכם –

ביטחון עצמי הוא המפתח לכל הצלחה, ואילו האויב הגדול של ההצלחה הוא הפחד. לכן, אל תפחדו לחלום בגדול. היפטרו מהמחשבות השליליות ומדימוי עצמי נמוך והתרכזו בהישגים.

3.      מצאו נישה –

גם חברה קטנה עם משאבים מוגבלים יכולה להצליח בגדול אם תדע לשרת ביעילות שווקי נישה. רכזו את המאמצים במה שאתם עושים הכי טוב. בדרך זו גם תמנעו מהתנגשות חזיתית עם מתחרים גדולים וגם תהפכו למומחים בתחומכם. זכרו: אתם לא יכולים להיות הכי טובים בהכל.

4.      היו קטנים וחשבו בגדול –

לעסק קטן יש לא מעט יתרונות על פני חברות גדולות, בינהם גמישות, יכולת להגיב במהירות והיכולת לספק שירות אישי יותר. נצלו באופן מירבי את היתרונות האלו ותוכלו להתחרות גם עם המתחרים הגדולים יותר בשוק.

5.      בידול המוצרים –

מהם היתרונות של המוצר או השירות שלכם על פני האחרים? האם זה המחיר? האיכות? השירות? ראו מה מצליח אצל אחרים והתמקדו במקומות בהם יש פער בין צרכי הלקוחות לסיפוקם על ידי המוצרים והשירותים הקיימים בשוק. הבליטו את המאפיינים והפתרונות הייחודיים שאתם מציעים ללקוחות שלכם שיענו על צרכים אלו.

6.      אל תפחדו משינויים –

אם לא תגיבו לשינויים במהרה תהפכו למיושנים. זכרו: ההבדל בין לוזר לווינר הוא הרצון והמוכנות להשתנות ולהשתפר.

7.      רושם ראשוני נחשב –

לרוב לא תקבלו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני טוב. לכן צריך לשאוף לדיוק ואיכות החל מהרגע הראשון. זה כולל מראה טוב של החנות או אתר האינטרנט, צוות אדיב, קול נעים מעבר לטלפון וכו'. אך חשוב יותר – אל תשכחו כי אתם תמיד מייצגים את העסק שלכם. על כן היו תמיד ייצוגיים, מקצועיים ובעלי ידע בתחומכם. התייחסו אל כל מי שאתם נפגשים עימו כאל או לקוח פוטנציאלי או ממליץ ללקוח פוטנציאלי אחר, מפני שהוא התרשם מהאישיות שלכם או מהידע והכישורים שלכם בסיפוק מוצר או שירות מסויימים.

פורסם בקטגוריה ניהול עסק. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.