7 סיבות למה עדיף לחקות רעיונות של אחרים

הקמת עסק

במקום לשבור את הראש בניסיון לבוא עם הרעיון החדשני הבא, חשבו על לקחת רעיון קיים ולשפר אותו. לפניכם מובאות שבע סיבות טובות, שליקט ופרסם דארן דאהל במגזין Inc, לכך שחקיינות במקרים רבים טובה יותר מחדשנות.

1. לחקות זה קל יותר

יש צורך בהשקעת אנרגיה עצומה כדי להמציא משהו חדש. אם אתם מדלגים על השלב הזה אתם משחררים משאבים למיקסום הרעיון והפיכתו למושלם. כאשר אתם מבססים את העסק שלכם על מודל קיים, אתם יכולים להתרכז במה שעובד עבור הצרכנים, במקום ביצירת המודל עצמו. יתרה מזאת, אתם יכולים להתמקד בצרכים לא מסופקים של צרכנים וליצור מוצר או שירות חדשים שיענו על צרכים אלו.

2. השוו את התקדמותכם

דרך מצויינת להבין איפה אתם נמצאים ולהיכן תרצו להגיע, היא על-ידי ניתוח ההצלחות של אחרים. העובדה שאתם לא הראשונים נותנת לכם תובנות על ההצלחות של חברה אחרת, ואפילו חשוב יותר – על הכשלונות שלה.

3. בזבזו את כספכם בצורה טובה יותר

כשאתה הראשון בשוק שעושה משהו אתה צריך לחנך את הצרכנים וזה יקר. חינוך צרכנים למוצר או שירות חדשים מצריך השקעה של זמן, מאמץ והרבה כסף. תנו למישהו אחר לעשות זאת, אחר-כך אתם תוכלו להבין איך כדאי לעשות זאת טוב יותר.

4. למדו מטעויות של אחרים

רעיון חדש הוא הרפתקה שטרם נוסתה ונבחנה. כשמחקים את הרעיון ניתן להימנע מהטעויות והחולשות של מי שעשה זאת ראשון, ויותר חשוב – ניתן לשדרג ולהביא משהו חדש למוצר או שירות שכבר קיימים.

5. הישארו זריזים

אם החברה הראשונה בתחום תופסת נתח מרכזי בשוק, סימן שהיא כל-כך "טובה במה שהיא עושה", שהיא גדולה מדי ויש לה מומנטום, כך שהיא לא במצב לבצע שינויים מהירים וחדשניים. כאן אתם נכנסים לתמונה.

6. המחקר טוב יותר

זה בלתי אפשרי לעשות קבוצת מיקוד או בדיקת משתמש למשהו אבסטרקטי. לעומת זאת, זה די פשוט לקנות כמה מהמוצרים של הראשון בשוק ולבחון עם לקוחות מה הם אוהבים ולא אוהבים בהם.

7. עשו את שלכם טוב יותר

מסתבר שאנחנו יצורים של הרגלים. לכן רובנו קונים מוצרים שאנחנו מכירים כבר. זכרו – לקוחות אוהבים דברים מוכרים עם שינויים קלים.

פורסם בקטגוריה הקמת עסק. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.