קורס יחסי ציבור לבעלי עסקים

קורס יחסי ציבור לבעלי עסקים

קל יותר להצליח כשאתה מותג, והפיכה למותג עוברת דרך חשיפה תקשורתית. אם אתם רוצים להפוך למותג, עליכם לנסות ולהגיע אל המדיה, לצבור את החשיפה הדרושה וכך גם ליצור מודעות לקיומכם. השיטה המסורתית לעשות זאת היא יחסי ציבור, אך מכיוון שעלות ריטיינר חודשי של יחסי ציבור היא אלפי שקלים, מדובר בהוצאה שלא הרבה עסקים יכולים להרשותה לעצמם.

קורס יחסי ציבור: איך יוצרים חשיפה תקשורתית לעסק קטן?

קורס יחסי ציבור לבעלי עסקים, מאפשר להם ללמוד כיצד פועלים משרדי יח"צ, וליישם את הכלים הללו לטובת מינוף תקשורתי של העסק שלהם. אחת הדוגמאות המוכרות והידועות ביותר היא הדוגמא של רשת שיווק השקמה של רמי לוי. רמי לוי אינו מחזיק משרד יחסי ציבור, אלא מוציא בעצמו את ההודעות לתקשורת. כך הוא זכה לחשיפה התקשורתית הראשונית, עם היסטריית העוף בשקל, וכך הוא ממשיך גם כיום.

קורס יחסי ציבור לבעלי עסקים מעניקים ללומדים בו את הכלים לכתיבת הודעה לעיתונות ולהגעה לכלי התקשורת עצמם. כדי שיכתבו דווקא עליכם, אתם צריכים לדעת למצוא זווית מעניינת, להגיש אותה בצורה נכונה, לפנות לכתב הרלוונטי ולוודא שהיא תפסה את תשומת ליבו. עסקים המעוניינים להשיג חשיפה תקשורתית כחלק מהאסטרטגיה שלהם, ירוויחו רבות מקורס כזה ויוכלו להתחיל ולפמפם את העסק שלהם לתקשורת כבר מההתחלה.

למה כדאי להשקיע בקורס יחסי ציבור?

חשיפה תקשורתית יכולה להוות מקפצה עסקית, כמו למשל במקרה של רמי לוי, אך גם אם לא תזכו לכזו תהודה, עדיין תרוויחו מהפרסומים בתקשורת. לקוחות שמגיעים לאתר נוטים לחפש אחר קרדיטציה המראה כי העסק אמין וכי מישהו שמע עליו.

אם האתר שלכם יכלול עמוד של הופעות תקשורתיות, ובו אירוחים שלכם בתוכניות רדיו וטלוויזיה, כתבות מהעיתון המקומי וממקומות נוספים ואזכורים תקשורתיים, תזכו בעיני המבקר באתר לאמינות, ותגדילו את הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח.

חשיפה תקשורתית היא משהו שיש להתגאות בה, וגם הלקוחות הגדולים ביותר מציינים באתרים שלהם היכן הם הופיעו ומי כתב עליהם. אם אתם שואפים להגיע רחוק, אל תפספסו את המדרגה הראשונה בדרך, זו שעוברת בקורס יחסי ציבור לעסקים. כאשר תגדלו ותצמחו, הכלים אותם רכשתם בקורס יוכלו לשמש אתכם גם לסינון משרדי יח"צ שיציעו לכם את שירותיהם, כך שתוכלו להשקיע נכון את כספכם.

פורסם בקטגוריה לימודים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.