סדנת מכירות לבעלי עסקים

סדנת מכירות

בעלי עסקים רבים החליטו על הקמת עסק משום שהיה להם רעיון למוצר טוב, או אמונה ביכולת שלהם לתת ללקוחותיהם שירות טוב יותר מהקיים בשוק.

שיווק ומכירות הן אחד המנועים המרכזיים ביותר להצלחת עסק, אך לא כל בעלי העסקים נולדו כמוכרים מלידה. הבשורה הטובה היא שכיום ניתן ללמוד את תחום המכירות על ידי בחירת סדנת מכירות לבעלי עסקים, ובכך לרכוש את הידע והטקטיקות הדרושות כדי להכניס כסף לעסק.

סדנת מכירות: ללמוד איך למכור נכון

אומנות המכירה מתבססת בעיקרה על הפסיכולוגיה האנושית. מה מניע אותנו לקנות ומה גורם לנו לעצור? מתי נכון לתת דחיפה ללקוח מתלבט ומתי היא תגרום לו לברוח? איך ניתן להפוך לבטים אצל לקוח פוטנציאלי למנוף לקנייה? כמה מוצרים להציע? וכו'. סדנת מכירות מלמדת את המשתתפים בה כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של קנייה, וכיצד לרתום אותו לטובתם.

על אף שפסיכולוגיית המכירה חשובה, היא רק חלק אחד במכלול שנקרא הדרכת מכירות. כאשר באים ליזום מכירה, כל פרט קטן חשוב: החל מהמראה של המוכר, דרך הברושור שנשאר בידיו של הקונה המתלבט, וכלה ביצירת תקשורת שתאפשר לנסות ולמכור ללקוח שוב את המוצר, במידה והוא לא קנה במקום.

לא לפספס אף לקוח

לא כל לקוח פוטנציאלי יממש את הפוטנציאל שלו, אך באמצעות רכישת מיומנויות מכירה ניתן להגדיל את הסיכויים שכך יקרה. זיהוי נכון של פרופיל הלקוח והצעת המוצרים המתאימים, תוך התייחסות לצרכים של הלקוח יכולה להגדיל את המכירה במקום. אם זה לא קרה, חשוב לדעת כיצד להשאיר את הלקוח בעמדה של לקוח פוטנציאלי ולאפשר לכם להציע לו הצעות מכירה נוספות בעתיד.

קורס מיומנויות מכירה לבעלי עסקים מסביר כיצד הופכים לקוח כזה לליד מכירות, כיצד שומרים איתו על קשר וממשיכים להציע לו הצעות מכירה מבלי להבריח אותו, וכיצד נשארים בתודעה שלו. גם לקוחות שכבר קנו מכם בעבר צריכים טיפול נכון כדי שיחזרו לקנות אצלכם שוב. בסדנת מכירות לבעלי עסקים תוכלו ללמוד כיצד להגיע לפנות אליהם שוב, וכיצד לגרום להם להפוך לשגרירים שלכם ולפרסם עבורכם את העסק.

השקעה בסדנת מכירות היא השקעה שתחזיר את עצמה, משום שזוהי אחת הדרכים הנכונות ביותר להגדיל את רווחיות העסק. עשו סקר שוב, בדקו את תכני הקורסים השונים המוצעים לכם בתחום, חפשו המלצות ותנו לעצמכם את הידע שחיוני כל כך להצלחת העסק שלכם.

פורסם בקטגוריה לימודים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.